Garantievoorwaarden


Indien u van mening bent dat een product door een fabrieksfout defect is gegaan willen wij u zo snel mogelijk helpen. Om dit mogelijk te maken dient u de volgende stappen te doorlopen:
  1. Pak uw bestellingsnummer erbij. Deze staat in uw ontvangst bevestiging in uw email inbox.
  2. Stuur het product naar ons op samen met een kopie factuur, omschrijving van de klacht en het bestelnummer.
  3. Aangezien garantie zaken altijd om productie fouten gaat zal de fabrikant een uitspraak doen omtrent de garantieaanvraag. Doorgaans krijgt u binnen 2 weken antwoord. Duurt dit langer dan brengen wij u hier direct van op de hoogte. 
  4. Wilt u het product opnieuw bestellen, dan dient u het product opnieuw te bestellen. Wij gaan NIET op voorhand al uw product aannemen voor garantie, dit bepaald de fabriek.

- Maak altijd een viergas meting bij een garantie aanvraag voor een roetiflter of katalysator. Zonder viergas meting kunt u geen aanvraag indienen.
 

Hieronder kunt u de garantievoorwaarden bekijken.

Garantievoorwaarden roetfilter

Garantievoorwaarden katalysator

Garantievoorwaarden uitlaat
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »